Friday, April 20, 2007

TIKKEN:
Ja, så ble jeg tikket da..
Og det foregår sånn....
Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.
1. Jeg snakker i søvne så og si hver natt. Når jeg sover på rom med noen andre som også snakker i søvne, finner jeg det alltid hyggelig med en liten samtale.(i søvne da selvsagt)
2. Når jeg synes noe er veldig morsomt høres jeg ut som en fugl når jeg ler(rrrrrrrrr) (eller noen vil si jeg høres ut som en gameldags telefon:P)
3. En av de beste følesene jeg har, er når jeg har barbert leggene også legger jeg meg i sengen med nytt sengetøy..(er jeg alene her??)
4. Jeg elsker å vaske, når jeg er sur eller frustrert så setter jeg altid i gang med å vaske for å komme i bedre humør!
5. Jeg greier å farge(ikke med vilje) mitt hvite unndertøy rosa, for så og etterpå gjøre det blått:) (jeg har virkelig et talent)
6. Jeg er ekspert på å slite hull i sokkene mine.

5 comments:

Anonymous said...

Du er ikke alene om å like følelsen av nybarberte legger, nei:)

Vegard said...

Ikke fugl eller telefon..ringeklokke helene..en annen rar ting..du kan bli du er kilen på avstand..og det er det ikke mange som er..

hadde vært gøy å avslutta med 6 rare ting om deg som ikke mange vet..men skal ikke gjøre det..

vi snakkes på msn snart

klem
vegard

dd(liten kode til slutt)

Sturla said...

1. Har du vekket noen noengang?
2. Du høres ut som en fugl. Det er koselig!
3. Jeg kjenenr emg ikke igjen...
4. Bra! Flere kvinner skulle vært som deg!
5. Går det direkte fra rosa til blått? Det er godt gjort! Dersom du har fått det hvitt i mellomtiden vil jeg ikke kalle det talent, bare sløvhet.
Godt du liker å vaske.. ;)
6. Verre enn Ruben S.?

Helene said...

vegard: ok, kansje ringeklokke er mer tilnermet riktig!! det er vel ikke flere rare ting å si om meg, jeg er jo så og si den mest ikke rare personen man kan finne.. hehe..
må nesten være ærlig og si at jeg ikke helt tok den koden :s

Helene said...

Sturla:
1. ja det har jeg faktisk, jeg ler ofte i søvne, og da hender det at folk våkner!
2. takk takk!
3. sukk!!
4.hm. kansje det. men om alle kvinner hadde hatt denne egenskapen ville mennene fått svært lite å gjøre, og det ville jo nesten vært litt trist!!
5.det går direkte fra rosa til blått!!
6. Går det ann??