Tuesday, November 20, 2007

Seier:)

ja, nå sitter jeg på kjøkenet til Heines og slekker, jeg kan vel kanskje etterhvert kalle dette for mitt mitt andre hjem.. Nå er jeg jeg jo egentlig på jobb, jeg er faktisk så priviligert at jeg får jobbe i denne fantastiske familiebarnehagen som styres av vibeke og ulf, stortrives her, og det e jo flott:D¨

På Mandag (18.11) kjøpte jeg endelig billettene mine til fillipinene, det er en kjempedeilig følelse å være ferdig med det, nå er det 100% sikkert at jeg skal dra, ingen vei tilbake.. hehe..

ja, hva gjør jeg for tiden da? Jeg jobber veldig masse, jeg jobber i to barnehager også jobber jeg på midtbygda sjukeheim i åsane, (for dere som da ikke har fått det med dere, så har jeg flyttet til åsane, litt langt borte fra alt, men det er jo fint der, så skal ikke klage.) Etter jul, dvs 1 februar flyr jeg avgårde fra Oslo til Filipinene-Manila, der skal jeg være i 5 mnd, jeg skal bo og jobbe sammen med familien cederstam, dette tror jeg blir veldig kjekt, men også utfordrenes. jeg kommer til å bruke denne bloggen for å oppdatere de som er interesert i hva jeg gjør og hvordan jeg har det når jeg reiser:)

Nå må jeg avslutte, er tross alt på jobb:p

ha ein triveleg dag vidare..

No comments: