Friday, November 23, 2007

Snakk om suprise!!

torsdag 22.11, fikk jeg meg en kjempeoverraskelse i det jeg kom hjem fra når jeg "liksom" skulle sitte barnevakt. I det jeg kom inn i stuen hoppet det frem 20 personer som ropte OVERRASKELSE..! Eg trodde eg skulle dette i bakken, dette hadde eg ikke forventet, jeg hadde jo bestemt meg for å ikke feire bursdagen min i år, og der stod jeg da plutselig, midtpunktet blandt alle, må innrømme og si at jeg nøt det.. :)hehe..

og ikke nok med at kristine(som btw er den beste søsteren i HELE verden, dere aner ikke, dere bør VIRKLEIG misunne meg henne)hadde stelt i stand bursdag for meg, så har hele familien min planlagt tur til Danmark denne helgen fordi eg har bursdag! wow, dette e jo bare helt fantastisk, overraskelse på overraskelse. så denne helgen lir jo bare helt fantastisk,det er visst ikke så ille som alle skal ha det til å fylle 20:) hehe...
alt i alt skal det sies at eg hadde en herlig bursdagsfeiring, det skal nesvnes at turen til danmark ble litt spesiell i og med at vi hadde en(mildt sagt) kraftig storm på veien hjem igjen og at alle i familien unntagen aksel(broren min) lå til sengs, så ble det en helt uforglemmelig dag, og den skal huskes alle andre bursdager fremover.. :)hehe..

kommer sikkert med flere inlegg her snart, så.. snakkes

No comments: